پیام تسلیت شهردار نازک علیاء به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم

علی پاشاپور، شهردار نازک علیاء؛ در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به تمام مسلمانان جهان تسلیت گفت. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری نازک علیاء ، متن کامل پیام شهردار نازک علیاء به این شرح است:

بسم ا… الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

محرم؛ سرفصلِ کتابِ حریت و آزادگی و ماهِ زیباترین شورِ دلدادگی و اوج تجلی عاشقی و دلبستگی شیعیان به آل الله و فرزندان پیامبر صلوات الله علیه ماه قیام، ایستادگی و ایام شهادت و سوگواری سید و سالار شهیدان، آقااباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای آن حضرت است.

ماهی که حضرت امام حسین علیه السلام با قیام  و ایستادگی  در برابر دستگاه جور و بیداد، مکتب انسان ساز و حماسه جاودانه و سرخ عاشورا را بنیان نهاد  و درس بلند آزادگی و فداکاری و جانفشانی در مسیر صیانت از ارزش های الهی و انسانی را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم تعلیم داد.

کربلا و واقعه عاشورا برغم گذشت قرن ها، همچنان و همیشه زنده و پویاست و جان های شیفته را از منبع حیات بخش خود سیراب می کند.

اینجانب فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش را به همه مسلمانان و جویندگان و پویندگان مسیر حریت و آزادگی و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت و مردم مومن، ولایتمدار و سوگوار شهر نازک  تسلیت و تعزیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منانمسئلت می نمایم.

علی پاشاپور

شهردار نازک علیاء

 

  نظرات