پیام تبریک شهردار نازک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری نازک ، مهندس پاشاپور در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حلول ماه مبارک رمضان، ماه پر برکت و فضیلت ضیافت الهی را به تمامی مسلمین جهان به ویژه ملت مسلمان ایران و مردم مومن شهر نازک تبریک عرض می نمایم.

ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی، دوری از گناهان و ترویج معنویت در جامعه است و در این ماه رفتارهای خوبی در جامعه نمود می یابد که از جمله آن می توان به روزه داری، رعایت بسیاری از مسائل شرعی، ترویج اقامه نماز و همچنین کمک به همنوع به ویژه یاری رساندن به ایتام و فقرا اشاره نمود.

در روزهای این ماه مبارک، فضایی معنوی تمامی شهرها و روستاها را فرا می گیرد و مردم یکپارچه به عبادت خداوند متعال می پردازند. 

ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن است و مردم مسلمان در هر روز از این ماه، قرآن کریم را قرائت و مطالعه می کنند.

عادات و رفتارهای بسیار نیکو و پسندیده ای که در ایام ماه مبارک رمضان ترویج می یابد، جامعه را به سوی تعالی معنوی سوق می دهد و باید تلاش کنیم چنین رفتارهایی در طول دیگر ایام سال نیز نمود خوبی داشته باشد.

در ماه مبارک رمضان امسال باید رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از بیماری کرونا را نیز همواره مد نظر داشته باشیم که مهمترین آن ماندن در خانه و خودداری از ترددهای غیرضروری است و در این ماه رمضان باید دعا و نیایش و اعمال این ماه مبارک را در خانه خود انجام دهیم تا ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران، به برکت این عبادت ها به درگاه الهی، بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

امیدوارم طاعات و عبادات تمامی مسلمانان به ویژه مردم مسلمان ایران اسلامی و از جمله مردم مسلمان و مومن شهر نازک علیا در این ماه مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد و برای همگان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

  نظرات