مهندس علی پاشاپور در آستانه روز جهانی قدس پیامی صادر کرد:

مهندس علی پاشاپور – شهردار نازک علیاء ، در آستانه روز جهاني قدس، پيامي صادر كرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری نازک علیاء ، متن پيام مهندس علی پاشاپور به شرح زير است:

روز جهاني قدس يکي از برجسته‌ترين و ماندگارترين يادگاران حضرت امام خميني (رضوان الله تعالی علیه)  در حمايت جهاني از مردم مسلمان و رنج‌کشيده فلسطين است.

این روز نمايش وحدت و يکپارچگي جهان اسلام به ويژه ملت مسلمان ايران در موضوع فلسطين و حمايت از آرمان قدس شريف ، آرماني که متعلق به تمامی آزادي‌خواهان و درد مشترک همه انسان‌هاي عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌اي براي موحدين و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آينده از روزي که مسجدالاقصي پايه‌گذاري شد تا هميشه تاريخ است.

يوم ا..روزجهاني قدس، روز حيات امت اسلامي ، حق طلبی و نمايش وحدت و يكپارچگي جهان اسلام و اعلام انزجار امت بزرگ و انقلابي ايران عزيز از رژيم جعلي صهيونيستي است.

اين روز فرخنده و عزيز فرياد تقبيح سكوت برخي كشورهاي منطقه در قبال جنايات صهيونيست ها و مقابله با طرح خفت بار معامله ننگين قرن و پيمان مجدد با آرمان قدس شريف به عنوان قبله اول مسلمان و محل معراج پيامبر اكرم(ص) و بعثت انبياء بزرگ الهي است.

در پي محدوديت‌هاي ناشي از شيوع ويروس کرونا و عدم امکان برگزاري شايسته و گسترده راهپيمايي سراسري، امسال روز جهاني قدس با سخنراني مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای  (مدظله العالی)  به عنوان ویژه برنامه ای بس گرانبها واستثنایی پاسداشته خواهد شد. بر همین اساس اعلام می گردد در شهر نازک  نیز مراسم روز جهانی قدس برگزار نخواهد شد و از عموم مردم شریف شهر دعوت می شود تا در آخرين جمعه از ماه مبارک رمضان ( ۲ خرداد ۱۳۹۹ ـ مصادف با ۲۲ مي ۲۰۲۰ ميلادي) ساعت ۱۲:۰۰ (به وقت تهران) از طریق  شبکه‌هاي مختلف راديويي و تلويزيوني داخلي و بين‌المللي بيانات حکيمانه و راهگشاي رهبر بزرگوار انقلاب در این خصوص را مشاهده و به عنوان یک اصل فراموش نشدنی در حمایت از ملت مظلوم وآزاده فلسطین و مظلومان و آزادگان جهان مد نظر قرار دهند.

علی پاشاپور – شهردار نازک علیاء

  نظرات