شهرداری نازک علياء

شهرداری نازک علياء

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری نازک علياء

پیام تبریک شهردار نازک به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت

علی پاشاپور شهردارنازک به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و آغاز هفته وحدت پیامی صادرکرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نازک ؛ علی پاشاپور، شهردار نازک، طی پیامی میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد مصطفی (ص) به روایت اهل سنت، و آغاز هفته وحدت را تبریک و تهنیت گفت.

فرا رسیدن خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت بر تمامی مسلمین تبریک و تهنیت باد.

حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز ، دین رحمت و شفقت ، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.

هفته پرشکوه وحدت یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب  اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است و در این راستا، ایران اسلامی با توجه به وحدت بی نظیر فرق مذهبی، نمونه ای از آرمان پیامبر اعظم (ص) در وحدت است و یقیناً مردم شریف و با ایمان شهرنازک هم در سایه سار پر برکت پیامبر نور و مهربانی، عشق و محبّت به هم نوع را از مهمترین واجبات دانسته و در این ایام فرخنده حمایت و دستگیری را سرلوحه کار خویش می سازند.

در شرایط امروز و در گیرودار مشکلات و هجمه های سیاسی و اقتصادی که دشمنان برضد ایران اسلامی به وجود آورده اند، تنها راه پیروزی و رشد و شکوفایی کشور، گام برداشتن بر طریق رهنمودهای مقام معظم رهبری است .دشمنان میهن اسلامی مان، همواره کوشیده اند تا با تفرقه اندازی میان مسلمانان، انسجام و همبستگی ملت ایران را خدشه دار کنند چراکه می دانند رمز موفقیت و پیروزی ما در وحدت آحاد جامعه است.

امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی ، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم و ارتقاء بیش از پیش  شهرداری نازک  توفیق داشته باشیم.

  نظرات
پیشنهادات و انتقادات

پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال کنید  

درباره شهر

درباره شهر

نازک علیا، مرکز بخش ارس از توابع شهرستان پلدشت استان آذربایجان غربی است. بر اساس سرشماری سال ۱۳95 جمعیت این شهر 2٫667 نفر وجه تسمیه نازک را می توان به نازیک (که اسم نانی مشهور است و امروزه هم گندم و نان تولیدی نازک در کل منطقه مشهور است) نسبت داد. پیشینه در این بخش آثار تاریخی بسیاری به جای مانده است که تاکنون مطالعاتی بر روی آنها انجام نشده است قابل ذکر می باشد که با توبه شواهد و آثار موجود می توان قدمت این منطقه قدیمی را بیش از ۱۰۰۰ سال دانست .همچنین این مکان تاریخی دوبار زندگی را تجربه نموده است یعنی اینکه این مکان در زمانهای خیلی قدیم وجوداشته و بر اثر مرور زمان خالی از سکنه شده و دوباره شکل زندگی به خود گرفته است . عمده شغل ساکنان نازک کشاورزی ودام داری و خدماتی و تجاری است. شهر نازک به دیار مزرعه های گندم مشهور هست و حال انتظار می رود با سیراب شدن زمین های کشاورزی دشت نازک از آب سد آغچای و اتمام طرح آبرسانی به همه دشت نازک  بیشتر ...