پیام تبریک شهردار نازک علیاء به مناسبت اعیاد شعبانیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری نازک علیاء، مهندس علی پاشاپور شهردار نازک  با صدور پیامی اعیاد شعبانیه ولادت حضرت امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(علیه السلام ) و روز جانباز و ولادت امام سجاد(علیه السلام) را تبریک گفت.

متن پیام شهردار نازک  به شرح زیر می باشد:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿آیه مبارکه ۱۶۹، سوره شریفه آل عمران﴾

آن دم که حسین(علیه السلام) هستی را به وجود با برکت خود منور کرد، عرشیان آزادی و عدالتخواهی را به فرشیان نوید دادند تا زین پس جهان به نماد جوانمردی آن سلاله پاک نبی (صل الله علیه و آله) به خود ببالد و چه همنوایی زیبایی که سقای دشت کربلا، ماه بنی هاشم، حضرت ابوالفضل(علیه السلام) هم رکارب با قتیل العبرات دشت کربلا می شود تا هستی جلوه ای از شور و شکوه فضائل نیکو شود. فرزند حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) سرآمد مظلومان کربلا، با نثار خون خود و یارانش پیام آور آزادی و ایستادگی در برابر ظالم می شود و ماه تابناک بنی هاشم (علیه السلام) با رشادت و مردانگی، عاشورا را به جلوه بارز هویت و ماهیت هستی تبدیل می کنند و حضرت سید الساجدین امام سجاد (علیه السلام) این شریان الهی و انسانی را به قلب تپنده تاریخ تزریق می نماید. در استمرار این مسیر مشعشع، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نیز مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مومن، متعهد، جان برکف و انقلابی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از فرهنگ منیع عاشورا الگو می‌گیرند و با رشادتی بی مانند از ایران اسلامی دفاع می‌کنند و قدرت و شکست ‌ناپذیری خود را در میادین و عرصه‌های مختلف قاطعانه و صادقانه به اثبات رسانده و می رسانند. حضور جانبازان در جامعه همراستا با انقلاب است و وجود مبارک ایشان در جامعه همچون وجود عمّاریاسر در سپاه مولی علی (علیه السلام) است. جانبازان که عماران شهیر انقلاب هستند، مانده اند تا پرچم انقلاب اسلامی در اهتزاز و برافراشته نگاه دارند و بگویند: راه اصیل تعالی همان راه مشعشع انقلاب است، و اکنون باید همگان در انسجامی جامع و در رویکردی قاطع در این مسیر شفاف و نورانی قدم برداریم تا این نظام مقدس را به دست صاحب اصلیش حضرت اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برسانیم.

اینجانب ضمن تبریک این اعیاد سراسر شور و شعور و تبریک به جانبازان و پاسداران انقلاب اسلامی، امیدوارم به برکت چتر حمایتی ائمه اطهار و توسل قاطع به ایشان و در پیروی از فرامین داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  بتوانیم با بهره‌ مندی از روش و منش شهدا، جانبازان و ایثارگران، شاهد رشد، توسعه، اقتدار وعزت روزافزون ایران اسلامی باشیم.

  نظرات