پیام تبریک شهردار نازک علیاء به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(علیه السلام )

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهردار نازک علیاء ، علی پاشاپور با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد سراسر نور و رحمت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(علیه السلام ) را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

پانزدهم رمضان سال سوم هجرت، آسمان مدینه به برکت طلوع دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، نورباران شد. امام حسن مجتبی (علیه السلام ) چشمه ای جوشان و خروشان از خورشید پرثمر و با برکت ولایت است که در ماهی عزیز و باشکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست.

سالروز ولادت دومین پیشوای شیعیان به نام روز اکرام و ایتام نامگذاری شده است تا تمامی مسلمانان و دوستداران اهل بیت (علیه السلام ) همواره تلاش کنند با پیروی از سیره اخلاقی ایشان، فرهنگ الهی اکرام و مشارکت بیشتر نیکوکاران در امورات خیریه و کمک به فقرا و نیازمندان در جامعه اسلامی نهادینه شود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن سالروز میلاد سراسر نور و سرور امام حسن مجتبی (علیه السلام ) را به عموم شیعیان و پیروان خاندان عصمت و طهارت به ویژه مردم مؤمن و ولایت مدار شهر نازک  تبریک عرض می نمایم. توفیق روزافزون همگان را در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) جهت حمایت از محرومان و نیازمندان از درگاه الهی مسألت دارم.

علی پاشاپور

شهردار نازک علیاء

  نظرات