پیام تسلیت شهردار نازک علیاء به مناسبت شب های قدر

مهندس علی پاشاپور شهردار نازک علیاء ، ضمن ارسال پیامی ایام شهادت  امیرالمومنین (علیه السلام) را در لیالی با عظمت قدر تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است. خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است. در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد. این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است.

عبادت در شب  قدر برتر از عبادت هزار ماه است. در این شب،  مقدرات یک سال انسان‌ها و روزی‌ها،  عمرها و امور دیگر مشخص می‌شود. ملائکه در این شب بر زمین فرود می‌آیند، نزد امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌روند و آنچه را برای بندگان مقدر شده بر ایشان عرضه می‌دارند.

ماه عبودیت و بندگی خدا از نیمه راه عبور کرد و به شب‌های پربرکت قدر رسیدیم. شب‌هایی که دستان نیازمند رحمت و بخشش، به سوی آسمان بلند می‌شود و “العفو” واژه جاری بر دل و ذهن مومنان می‌شود.

 اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ ‌مرد تاریخ، علی (علیه السلام) زیر باران رحمت «لیله القدر» می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می‌گویند از هزار ماه برتر است دست‌یابیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ایام، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر برای مردم شریف و متدین شهر نازک علیاء را، از خداوند منان مسئلت می نمایم و امیدوارم مردم شریف این شهر نیز ، در این شب ها همه مسئولین و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را درجهت حفظ و صیانت از  دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی،  از دعای خیر خویش محروم نفرمایند.

علی پاشاپور

شهردار نازک علیاء

 

  نظرات