پیام شهردار نازک علیاء به مناسبت سالروز شهادت مولای متقیان

شهردار نازک علیاء در پیامی سالروز شهادت مولی‌الموحدین، امیر مومنان، حضرت علی علیه السلام را به مومنان روزدار تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری نازک، متن کامل پیام  شهردار نازک علیاء به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مولا علی علیه السلام یار، مُصاحب و همراز رسول گرامی اسلام، حضرت محمد صل الله علیه و آله نماد و نمود تقوی، عدالت، برابری و پادشاه مُلک عبودیت و بندگی در درگاه پروردگار سبحان است.
مردی که در کعبه دیده بر جهان ناسوتی باز کرد و پس از عمری، قیام در راه حق و حقیقت در خانه خدا با شهادت به والاترین سرنوشت نائل شد؛ و لیالی پرفیض قدر، قله معنا و معنویت ماه رمضان و بهار قرآن، مقطعی برای بندگان خالص خداوند و همه پویندگان انفاس روحانی است که در طلب ساغری از جام الهی به احیاء این شب‌ها می‌پردازند و جان در چشمه زلال نیایش به آب عشق تَر می‌کنند.
ایام شهادت جانسوز مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام مقارن است با دومین شب از لیالی پر برکت قدر که از درگاه پروردگار قادر متعال برای همه مومنان و روزه داران در این شب ها؛ ناب‌ترین و زلال‌ترین لحظات و عالی‌ترین احوالات و فیوضات رحمانی را مسئلت می‌نمایم.
اینجانب سالروز شهادت مولی الموحدین و امیر متقیان، مقتدا و پیشوای حق جویان، حضرت علی علیه السلام  را به مردم مؤمن و متدین دیار علویان تسلیت و تعزیت می‌گویم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیق درک عظمت بیکران شب‌های قدر، از آستان خداوند بزرگ؛ بهترین و والاترین تقدیر و فرجام در سایه سار آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را برای مومنان و روزه داران آرزومندم.
علی پاشاپور

  نظرات