پیام شهردار نازک علیاء به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

به گزارش روابط عمومی شهرداری نازک: مهندس علی پاشاپور شهردار نازک  در پیامی، هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و آغاز بهار علم و بازگشایی مدارس را گرامی داشت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَ عَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
سلام بر محرم و عاشورا، سلام بر حسین(ع)، سلام بر دستان بریده سقای کربلا، سلام بر خیمه های سوخته و بر ناله های کودکان تشنه، سلام بر صبر و دلتنگی های زینب(س)، سلام بر ندای جاودان “هل من ناصر ینصرنی” و سلام بر اشک های صاحب الزمان(عج)
طلیعه مهر امسال و آغاز بهار تعلیم و تربیت که مقارن است با یاد و خاطره حماسه سازان و طلایه دارن دفاع مقدس٬ با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان٬ مزین شده است. الفبای درس سال جاری در مکتب مردم و از مهد تا دانشگاه‌ها٬ مرور و بازآموزی درس نهضت حسینی است.
تقارن هفته دفاع مقدس با ايام شور توأم با شعور ماه محرم، فرصتی برای انتقال پيام عاشورا و ترويج فرهنگ شهادت است چرا كه هشت سال دفاع مقدس ملت ايران در امتداد نهضت عاشورا و مكتب سرخ شهادت رقم خورده است.
اکنون‌ در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، هدایت‌ ها و حمایت‌ های رهبر معظم انقلاب و درایت دولت تدبیر و امید، عرصه تعلیم و تربیت در مسیر تحول بنیادین نظام آموزشی کشور، راه رشد، تعالی و کمال را می پیماید و امیدواریم که در سال “رونق تولید ” با تدبیر دولت خدمتگزار، بتوانیم ایران اسلامی را به قله‌های امید، پیشرفت و سربلندی برسانیم که این مهم با تلاش اساتید و معلمان سختکوش و دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز محقق می شود.
اينجانب ضمن تسليت  ماه محرم و ايام سوگواری سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس و همچنین ياد و خاطره رشادت‌ها و ازخودگذشتگی های شهدا، جانبازان و ايثارگران را گرامی داشته و با درود بر روح عرشی معمار كبير انقلاب و آرزوی طول عمر با بركت برای مقام معظم رهبری، توفيق خدمت برای همه خدمتگزاران صديق نظام اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
«اَللّهُمَّ اجْعَلْنی عِنْدَک وَجیهاً بِالْحُسَینِ عَلَیهِ السَّلامُ فِی الدُّنْیا وَ الاْخِرَه»
خدایا قرار ده مرا نزد خودت آبرومند بوسیله حسین علیه السلام در دنیا و آخرت.
علی پاشاپور
شهردار نازک علیاء
  نظرات